O nas

Witamy w sklepie stworzonym z myślą o najmłodszych. Pomysł na sklep pojawił się wraz z pojawieniem się naszych pociech. Jeśli jesteście rodzicami to na pewno przekonaliście się, że w waszym domu przybyło sporo gadżetów wraz z powiększeniem się rodziny. O ile, niektóre przedmioty mogły się okazać zupełnie zbędne to zdecydowana większość to rzeczy bez których ani rusz.

Jest jeszcze grupa produktów, z których warto skorzystać gdyż są to produkty innowacyjne i mają na celu ułatwić nam codzienne aktywności.

Poszukując rozwiązań dla naszych rodzin odkryliśmy bogaty świat akcesoriów dla dzieci. Jak nie dostać zawrotów głowy wśród tak dużego wyboru? Trzeba skupić się na tych elementach na których nam zależy a przede wszystkim na bezpieczeństwie naszych dzieci. Warto także poszperać w Internecie i popytać innych rodziców - teraz jest to naprawdę bardzo proste – na każdym kroku znajdziecie forum lub grupy skupione wokół danego tematu. Zawsze chętnie odpowiemy na nurtujące Was pytania.

Działamy online i prowadzimy sklep stacjonarny Babywow w Kaliszu. Znajdziecie nas przy ul. Ogrodowej 23. Lokal mieści się na parterze bloku za C.H. Bursztyn.

Oferujemy duży wybór zabawek drewnianych. Znajdziecie u nas prawdopodobnie największy wybór zabawek drewnianych w Kaliszu a może nawet w południowej Wielkopolsce. Ponadto stale poszukujemy ciekawych zabawek edukacyjnych. Nasza oferta to nie tylko zabawki. Oferujemy również akcesoria do pielęgnacji niemowląt, zestawy do karmienia - naczynia, sztućce. W naszym sklepie znajdziecie również body, śpiochy, czapeczki dla niemowląt, kocyki, okrycia kąpielowe. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszą się kosze Mojżesza Ahojbaby. Ponadto oferujemy hulajnogi 2w1, duży wybór kasków dla dzieci renomowanych producentów. 

Wszystkie produkty możecie obejrzeć w naszym sklepie stacjonarnym.

Dla klientów z Kalisza i okolic, którym wygodniej robić zakupy online udostępniamy odbiór osobisty dla zamówień złożonych online. Po skompletowaniu zamówienia wysyłamy powiadomienie, gdy zamówienie jest gotowe do odbioru. Jest to wygodne gdy chcesz zarezerwować produkt a odebrać go później. Zamówienie można odebrać w ciągu 5 dni od otrzymania powiadomienia.

Staramy się wciąż urozmaicać ofertę i wprowadzać nowości. Jednocześnie chcemy zapewnić wysoką dostępność produktów oraz komfort robienia zakupów dlatego też w lipcu czerwcu zdecydowaliśmy na zmianę lokalizacji. Przeprowadzka była dla nas nie lada wyzwaniem ale po miesiącu funkcjonowania w nowym miejscu możemy śmiało przyznać, że było warto. 

Zapraszamy serdecznie do odwiedzin naszego sklepu stacjonarnego w Kaliszu, przy ul. Ogrodowej 23.

 

 

 

FAQ - Najczęściej zadawane pytania:

Czy mogę zwrócić zakupione produkty?

Tak. Zgodnie z przepisami masz 14 dni na zwrot od dnia otrzymania przesyłki.

W trakcie płatności Blue Media wystąpił błąd, i nie pobrało środków za zamówienie, co mogę zrobić?

Jeśli pojawił się problem np. z internetem płatność mogła zostać przerwana ale system Blue Media po rozpoczęciu transakcji wysyła powiadomienie na wskazany mail i jeśli chcesz dokończyć płatność wystarczy wejść w maila od Blue Media i kliknąć kontynuację.

Wrzuciłem produkt do koszyka a teraz widzę przy danym produkcie oczekiwanie na dostawę, co to oznacza?

Oznacza to tylko tyle, że prawdopodobnie ostatnia sztuka tego produktu jest u ciebie w koszyku.

Czy mogę zmienić adres dostawy?

Jeśli Twoja paczka nie została jeszcze nadana i nie dostałeś potwierdzenia wysyłki na maila, jak najszybciej zadzwoń lub napisz. 575141040 sklep@babywow.pl

Czy mogę zmienić adres paczkomatu?

Jeśli Twoja paczka nie została jeszcze nadana i nie dostałeś potwierdzenia wysyłki na maila, jak najszybciej zadzwoń lub napisz. 575141040 sklep@babywow.pl

Kiedy otrzymam paczkę?

Zamówienia z opcją Kurier złożone do godziny 16.00 zwykle wysyłamy w ten sam dzień, wtedy w kolejnym dniu roboczym paczka powinna trafić do Ciebie.

Zdarzają się wyjątkowe sytuacje, przypadki losowe gdy kurier nie dojedzie w wyznaczonym terminie ale są to sporadyczne przypadku i dotyczą sezonu wzmożonych dostaw jak np. Święta.

Czy mogę porozmawiać z kimś na czacie?

Tak jeśli tylko pojawią się pytania napisz do nas. Czat działa w godzinach funkcjonowania sklepu 9.30 – 17.00. Staramy się odpowiadać na bieżąco, czasem może zająć to chwilę jeśli wszyscy pracownicy BOK są zajęci. W pozostałych godzinach odpowiedź dostaniesz na maila, którego podasz w formularzu.

W jakich godzinach jest otwarty sklep stacjonarny?

Jesteśmy otwarci od pn-pt 9.30 – 17.00.

Czy produkty na stronie są dostępne w sklepie stacjonarnym w Kaliszu?

Tak.

Nasz sklep korzysta z plików cookies (ciasteczka) w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności i plików cookies.